آشنایی با خدمات و محصولات MyTor

آشنایی با خدمات و محصولات MyTor

رول و کارتن توری مای تور
فهرست عناوین

گروه صنـعتی بازرگانی مای تور MYTOR با اتکا به دو دهه سابقه همکاری با صنایع گوناگون، از سال ۱۳۹۷ بصـورت تخصصی فعـالیت خـود را در زمیــنه فروش و بازرگانی انواع توری فایبرگلاس آغاز کرده است. ما در این چند سال سابقه همکاری با صنایعی مانند بـرج سـازان، شرکت های پیمانـکاری، گـروه های مجــری ساختـمان و کارخانه‌های کاشـی و سـرامیک، سنگـبری، تـولیـد سـنگ آنتـیـک و تولیـد آجــرهای نمـا داشته‌ایم. همکاری ما با شرکت‌های مطرح واردات توری فایبرگلاس (برند مارامو MARAMO و برند MASSIMO) موجب شد، امروز یکی از مطرح‌ترین نمایندگان فروش توری فایبرگلاس در بازار کشور باشیم.

گروه مای تور MYTOR بصورت تخصصی امکان تامین نیازهای شما صنعتگران و تولیدکنندگان گرامی را مطابق با سفارشات شما دارد. در حال حاضر انواع توری های فایبرگلاس جهت استفاده در موارد زیر موجود و قابل عرضه هستند:

  • کارخانجات سنگبری
  • تولید سنگ های اسـلب
  • فرآوری در خـطوط تایل
  • سنـگ های آنتـیک
  • فرآوری سنگ های صادراتی در ضـخـامت هـای ۸ میلـیمتر الی ۱۲ میلیـمتر
  • سنگ های واتـرجـت Water Get
  • تولیـدکننـدگان قطـعات با دستـگاه های سـی ان سی CNC

توری های موجود در mytor.ir

علاوه بـر محصولات فوق، یکی از محصولاتی که مورد رضایت بسیاری از مشتریان قرار گرفت، تـوری های مـورد استـفاده در وکـیوم  است. کاربرد این توری برای کـوپ‌های سنگ خـام است. عرضه این محصول در مجموعه ما موجب ایجاد رضایت‌مندی بالایی در صنعت سنگ شده است.

لزوم ایجاد استحکام در سنگ

یکی از ملزومات برای ایجاد استحکام بیشتر در سنگ، استفاده از ژل‌های اپوکسی (Epoxy Gel)، ژل‌های پلی‌استر (Polyester Gel) و الیـاف حصیـری بافته شده از جنس پلی استر است. این نیاز همواره یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های کارخانه‌های تولید سنگ است. ما با توجه به رسالت خود، توری فایبرگلاس از نوع الیاف بافته شده شیشه را درگـرمـاژهای گوناگون را تولید کرده‌ایم. جهت بقچه کردن سنگ کوپ توری فایبرگلاس به صورت:

  • ۲۰۰ گـرم بر متر مـربع
  • ۴۰۰ گـرمی
  • ۶۰۰ گـرمی
  • ۸۰۰ گـرم بر متر مربع

در حجم نامحدود برای پاسخگویی به نیاز بالای این صنعت، موجود است.

نکته بسیار مهم

در تامین تمامی محصولات تـوجه به کیفیت و ارائه محصول رقابتی با قیمت مناسب اولویت اولیه ما است.

تصاویر زیر نمونه کاربرد توری برای استحکام بخشی سنگ‌ها است.

کاربرد توری برای استحکام بخشی سنگ‌ها

کاربرد توری برای استحکام بخشی سنگ‌ها

کاربرد توری برای استحکام بخشی سنگ‌ها

تجربه ما در دو دهه اخیر

مشتریان عمده همـواره تـوجه ویژه ای به کـیفیـت دارند. اولـویت اول اکثر مشتریان به کیـفیت بالا و در مرحله بعد قیمت مناسب است. این تجربه به دلیل حضور ما در بازار عرضه کنندگان توری است. توری فایبرگلاس (FiberglassMesh)، مصرف دائمی در صنعت دارد.

تلاش ما همواره در راستای شناسایی صحیح نیاز مشتریان ارجمند است. مجموعه MyTor ضمن ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی سعی بر جلب رضایت مشتریان دارد. جلب رضایت کامل مشتری، موجب ایجاد مشتریان همیشگی و وفادار برای ما می‌شود. به همین دلیل رضایت مشتریان، جز اولیت‌های اول ما است.

تیم فروش متخصص

یکی از نقاط قوت ما، استفاده از تیم بازرگانی و فروش متخصص در این حوزه است. کارشناسان فروش ما همواره تاحد امکان مشتریان را برای آگاهی بیشتر و راحت‌تر تهیه کردن محصولات مورد نیازشان راهنمایی می‌کنند. در ادامه توضیحات مختصری از مراحل ساخت و تولید توری فایبرگلاس را برای شما نوشته‌ایم. با مطالعه این قسمت می‌توانید، با اطمینان خاطر خرید کنید.

مراحل تهیه و ساخت توری در کارخانه

کارخانه‌ها با توجه به وسعت و میزان گستردگی محصولات، تولید توری فایبرگلاس (FiberglassMesh) را در قسمت‌های مختلف انجام می دهند. از معتبرترین کارخانه‌ها در این حوزه، می‌توانیم به دو کارخانه چینی مارامو (MARAMO) و ماسیمو (MASSIMO) اشاره کنیم. ما در مجموعه MYTOR همه محصولات خود را از این دو کارخانه وارد می‌کنیم. البته لازم به تذکر است که کلیه مراحل تولید در کارخانه انجام می‌شود. یعنی از اولین مرحله تولید که رشته نه‌های فیبر شیشه (نخ فایبرگلاس) است، تا مراحل آخر تولید که بسته‌بندی است، همه در کارخانه سازنده انجام می‌شود.

مراحل ساخت توری در کارخانه

مراحل ساخت توری در کارخانه

مراحل ساخت توری در کارخانه

تولید نخ‌های فیبر شیشه چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا گلوله‌های شیشه‌ای (ساچمه شیشه‌ای) توسـط کوره‌های اتوماتیـک ذوب می‌شوند. رشتـه های الیـاف شیشه از آن تـولید می‌شود. سپس این رشته نخ‌ها با تـوجه به سفـارش مشتری در ضخامت‌های گوناگون تولید می‌گردند. پس از آن نخ‌های تولیدی در این قسمت به بخـش دیگری درکارخـانه منتقل می‌شوند. در آن جـا این الـیاف بادستگاه‌های مخصوص بافته شده و شبکه توری را به صـورت خـام ایجاد می‌کنند.

استفاده از رزین در ساخت توری

توری های تولید شده برای استفاده در کارخـانجـات سنـگبری و استحکام بخشی به سنگ های اسـلب و یا سنگ های طبیعی که بصورت تایل فرآوری شده‌اند مستحکم می‌شوند. برای این منظور توری‌ها را با رزین ها اکرولیک آغشته می‌کنند. یـکی از مـراحل مهم درتولید تـوری استـفاده از رزیـن مناسب است. این رزیـن در واقع مثل چسب بوده و با عملکرد مشابه چسب‌های پلی‌استر ساختار توری فایبرگلاس را مستحکم می‌کند.

مزیت محصولات ما چیست؟

شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیتی که محصولات ما دارد، فرمول منحصـر و جـادویـی بـوده که بــالاتـرین کیفیت را دارد. استفاده از این فرمول علاوه بر ایجاد استحکام فوق‌العاده بالا، باعث نرمی و انعطاف خوبی نیز می‌شود. دغدغه مهم تولیـدکننـدگان سنگ و کارخـانجات سنـگبری، افزایش قیمـت رزیـن اپوکـسی جهت فـرآوری سنـگ است. ما این نوید را به مشتریان عزیزمان می‌دهیم که این مشکل را حل کرده‌ایم!

مزیت محصولات mytor

چگونه؟ تیم تخصصی RAD شرکت مارامو MARAMO با استفاده از همین فرمول جادویی مشکلرا برطرف کرده است. طوری که میزان مصرف رزین‌های اپوکسی جهت فرآوری اسلب های که از تورهای مارامو استفاده نموده اند، درمقایسه با توری‌های متفرقه حدود ۷ الی ۱۰ درصد پایین‌تر است. این موضوع باعث صرفه جویی بسزایی در هزینه تولید سنگ می‌شود.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

4.3/5 - (10 امتیاز)

این پست دارای 2 دیدگاه است

  1. محسن

    ممنون از توضیحات کاملتون

دیدگاهتان را بنویسید