کاربردهای مش توری فایبرگلاس

کاربردهای مش توری فایبرگلاس

مش توری فایبرگلاس
فهرست عناوین

توری های مش فایبرگلاس در صنایع مختلف کاربردهای بسیار زیادی دارند. صنعت سنگ به عنوان پرمصرف ترین حوزه برای توری مش مطرح می باشد. توری و رزین و کاربرد آن در صنعت سنگ با بالا بردن استحکام اسلب و سنگ های تایل فرآوری سنگهای شکننده تر و خرد تر را نیز فراهم می سازد. برای آشنایی با انواع توری های فایبرگلاس کلیک کنید.

مش توری فایبرگلاس در صنعت سنگ :

توری های مورد استفاده در صنعت سنگ با توجه به رزین هایی که با آنها مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است. برای کارخانجاتی که از رزین های پلی استر استفاده می کنند توری های ۴ در ۴ و با گرماژ ۷۵ گرم می باشد. این در حالی است که با توجه به قیمت بالای رزین اپوکسی و همچنین کیفیت بالاتر آن جهت استحکام بخشی در کارخانجاتی که از رزین اپوکسی استفاده می‌نمایند در اکثر موارد با گرماژ ۶۵ گرم چشمه ۳ در ۳ جوابگو بوده و نیاز مشتریان را برطرف می نماید. در صورتی که سنگ ها دارای ترکهای بسیار زیاد باشند توری ۷۵ گرم با چشمه‌های ۷ در ۹ تولید شده است استفاده می نمایند. سنگ های مرمریت عموما با توری های سه درسه امکان فرآوری دارند. ولی برای سنگ های چینی در صورتیکه ترکهای سنگ از مشخصی بیشتر باشد است از توری ۷ در ۹ استفاده شود در مورد سنگ های مرمر نیز بسته به سلامت سنگ از تمام توری های فوق استفاده می شود و برای سنگ های گرانیت توری های ۳ در ۳ بسیار متداول می باشد.

مش توری فایبرگلاس در صنعت پتروشیمی :

یکی دیگر از موارد استفاده توری های مش فایبرگلاس در صنایع پتروشیمی می باشد که در ترمیم برخی سازه های پتروشیمی، مخازن و یا خطوط انتقال استفاده از گروت اپوکسی که به صورت کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد امکان ترمیم را میسر مینماید.

توری فایبرگلاس در صنعت پتروشیمی

مش توری فایبرگلاس در صنعت تولید قطعات پیش ساخته بتنی:

همچنین در تولید قطعات پیش ساخته بتنی جایگزین کردن توری فایبرگلاس به جای فنس و گابیون های فلزی که آنها نیز از خانواده مش‌ها بوده و موجب کاهش وزن و جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کاهش وزن مرده ساختمان به واسطه سبک سازی صورت گرفته بسیار حائز اهمیت می باشد.

مطلب مرتبط: برای کسب اطلاع از توری فایبرگلاس کلیک کنید.

مش توری فایبرگلاس در صنعت عایق کاری:

همچنین از توری مش فایبرگلاس در عایق کاری و عایق های رطوبتی استفاده می‌شود چراکه پلیمرها باندینگ بسیار خوبی با گروه‌های پلیمری و سیمانی ایجاد کرده و ضمن بالا بردن استحکام با توجه به وزن پایینی که دارد جذابیت بسیار زیادی را برای مجریان فراهم می‌کند. از دیگر مزایای توریهای مس در عایق های رطوبتی و عایق کاری عدم زنگ زدن، ارزان بودن نسبت به گزینه های مشابه که از فلزات استفاده می شود را دارند.

مش توری فایبرگلاس در صنعت گچکاری:

 در گچکاری و سیستم‌های درایوال نیز توری مش فایبر گلاس استفاده می شود که به جهت جلوگیری از ترک خوردن و نشست های ساختمان حائز اهمیت می باشد. در کل استفاده از پلیمرها در صنعت ساختمان امروزه تقاضای بسیار بالایی را ایجاد نموده است و در تمام حوزه‌ها پیشرفت های چشمگیری را شاهد بوده ایم.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید