توری قطعات پیش ساخته بتنی

توری قطعات پیش ساخته بتنی

توری قطعات پیش ساخته بتنی - توری فایبر گلاس
فهرست عناوین

امروزه به دلیل مزایای قطعات پیش ساخته، استفاده از آن‌ها بین مصالح ساختمانی بیش از قبل شده است. از نمونه قطعات پیش ساخته مورد مصرف در ساختمان می‌توانیم به دیوار، سقف، ستون، تیر، اتاقک بتنی، جدوا بتنی، کفپوش بتنی و… اشاره کنیم. یکی از روش‌های افزایش مقاومت و استحکام این قطعات، استفاده از مش فایبرگلاس است.

خرید توری بتن اکسپوز

به دلیل نوسانات قیمت، پیش از خرید با ما تماس بگیرید. قیمت توری بر اساس عواملی چون، نوع توری، ابعاد و تعدادی که سفارش می‌دهید دارد. به خاطر این دلایل نمی‌توان قیمت دقیقی برای محصولات قرار داد. پس با ما تماس بگیرید تا علاوه بر بهره از مشاوره تخصصی کارشناسان ما، نسبت به خرید یا استعلام قیمت محصولات اقدام فرمائید.

افزایش مقاومت و استحکام قطعات بتن اکسپوز با توری

در تولید قطعات بتن اکسپوز می‌توان از توری مش فایبرگلاس جهت بالا بردن مقاومت و استحکام قطعات پیش ساخته استفاده کرد. سایر موارد کاربرد این توری‌ها جهت عایق کاری و آبندی بتن، مثل آبندی استخر و حوضچه های پرورش ماهی و یا مخازن بتنی جهت آبیاری و کشاورزی است.

توری گچکاری

از توری فایبرگلاس در گچکاری ساختمان نیز استفاده می‌شود. این کار جهت جلوگیری از ترک خوردن گچ و بالا بردن استحکام انجام می‌شود. مزیت استفاده از توری در سقف و دیواره گچی موارد زیر است:

  1. پایین آوردن لایه اجرائی گچی
  2. استفاده از مصالح کمتر
  3. هزینه پایین‌تر در بهای تمام شده ساختمان
  4. کاهش وزن مرده در ساختمان

توری های قابل استفاده


 توری‌های مناسب جهت افزایش استحکام و مقاومت قطعلات بتنی، توری های زیر هستند:

۱٫ توری ۴۵ گرمی عرض ۱۰۰

فقط در عرض ۱۰۰ سانتیمتر موجود است.

۲٫ توری ۶۰ گرمی

در عرض‌های ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتیمتر موجود است.

۳٫ توری ۶۵ گرمی

در عرض‌های ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتیمتر موجود است.

۴٫ توری ۷۵ گرمی

در عرض‌های ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتیمتر موجود است.

مجموعه تولیدی بزرگانی MyTor با سابقه دو دهه فعالیت در عرضه توری آماده قبول سفارشات مشتریان محترم است. همه توری‌ هایی که توسط مجموعه ما ارائه می‌شود، تولید  برند MARAMO هستند. این توری‌ها، در حال حاضر مرغوب‌ترین توری بازار کشور است.

قطعات پیش ساخته بتنی چیست؟

قطعات بتنی پیش ساخته به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. قطعات بتنی کوچک (بلوک‌های ساختمانی سبک و توپر، سنگ جدول و کفپوش) و قطعات پیش ساخته (دیوار پیش ساخته بتنی حائل، محوطه و نمادار) این دو دسته را تشکیل می‌دهند.

مزایا

قیمت مناسب، استحکام خوب (در صورت استفاده از توری)، شکل پذیری و مقاومت در برابر حرارت از مهم‌ترین مزایای قطعات پیش ساخته بتنی است.

امنیت

در ساخت هر سازه‌ای یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌ها امنیت است. هرچقدر عوامی را که موجب ضعیف شدن امنیت می‌شوند را کاهش دهیمف می‌توانیم ادعا کنیم سازه ما خطای امنیتی کمی دارد. از نمونه خطاهای امنیتی سازه‌ها به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • باری که در عمل وارد می‌شود، نباید با بارگذاری فرض شده تفاوت داشته باشد.
  • رفتار واقعی ممکن است با رفتار تئوریک متفاوت باشد.
  • مقاومت ساختار سازه، امکان دارد از مقادیر محاسبه شده بیشتر یا کمتر باشد.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبر گلاس کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. MARAMO

    توری مش فایبر گلاس هفتاد وپنج گرمی مارامو جهت تولید تایل های بتن اکسپوز و قطعات پیش ساخته بتنی

دیدگاهتان را بنویسید