توری عایق کاری و آب بندی

توری عایق کاری و آب بندی

توری عایقکاری - توری فایبر گلاس
فهرست عناوین

وقتی صحبت عایق کاری می‌شود، اولین موضوعی که به ذهن همه می‌رسد، آب بندی است. توری فایبرگلاس آب بندی، یکی از مصالح جدید برای عایقکاری انواع سازه‌های آبی مانند استخرها، مخازن، پشت بام ساختمان‌ها و محل هایی که رطوبت نفوذ میکند است. اما عایق‌کاری تنها محدود به اب بند کردن نیست. بلکه عایق گاهی می‌تواند در برابر حرارت، رطوبت، صدا و موارد دیگری نیز باشد. یکی از روش‌های خوب برای عایق کاری، استفاده از مش فایبرگلاس آب بندی است. در این قسمت در مورد توری‌ فایبر گلاس عایق کاری و اب بندی صحبت می‌کنیم. 

اگر قصد خرید یا استعلام قیمت توری دارید، می‌توانید همین الان با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. اگر هم قصد آشنایی با مش مخصوص آب بندی و عایق کاری دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

خرید توری فایبر گلاس مخصوص سنگ اسلب

گروه تولیدی بازرگانی MyTor.ir با دو دهه سابقه در حوزه فروش توری فایبر گلاس آماده قبول سفارشات شما مشتریان محترم است. جهت خرید توری سنگ اسلب کلیک کنید.

خرید توری عایق و آب بندی

به دلیل نوسانات قیمت حتما برای مشاوره یا خرید با ما تماس بگیرید.
کارشناسان ما علاوه بر اعلام جدیدترین قیمت به شما، مناسب‌ترین محصول را
با توجه به نیازتان به شما معرفی می‌کنند.
برای تماس با کارشناسان ما دکمه زیر را بزنید.

منظور از آب بندی چیست؟


هر مکانی که در آن آب قرار دارد، باید آب بندی شود. مهم‌ترین جایی که مبحث آب بندی اهمیت فراوانی پیدا می‌کند، استخرها هستند. کف استخر‌ها عموما با سیمان ساخته شده است. حالا تصور کنید استخری آب بند نباشد! حجم زیاد آب دائم ممکن است کم شود. حال راه حل چیست؟

جهت کسب اطلاع از استفاده از توری فایبرگلاس در سیمانکاری کلیک کنید.

راه حل، استفاده از توری فایبرگلاس عایق کاری است. استفاده از توری موجب استحکام بیشتر در برابر فشار دارد. همچنین از به وجود آمدن شکاف و ترک جلوگیری کند. استفاده از توری مناسب چه در زمان ساخت استخر و چه در زمان تعمیر استخر، می‌تواند عایق رطوبتی خوبی ایجاد کند. جهت سفارش و کسب اطلاع از انواع توری فایبرگلاس کلیک کنید. 

توری فایبرگلاس آب بندی چیست؟


بیشترین استفاده از توری فایبرگلاس آب بندی، عایق کاری استخر است. استفاده از مش فایبرگلاس در زمان ساخت استخر واجب است. زیرا در صورت عدم استفاده اصلی‌ترین مشکلی که به آن برخورد خواهید کرد، ایجاد ترک است. ترک‌های بوجود آمده موجب کم شدن آب استخر شما می‌شوند. اما با استفاده از توری فایبرگلاس می‌توانید علاوه بر آبندی استخر، بستر مناسبی برای زیرکار فراهم کنید. همچنین زمان بازسازی و مرمت نیز می‌توانید از انواع ملات‌ها برای از بین بردن شیار و ترک استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید