نمایشگاه سنگ مرمر ازمیر ۱۴۰۳ بیست نهمین دوره

نمایشگاه سنگ مرمر ازمیر ۱۴۰۳ بیست نهمین دوره

نمایشگاه سنگ مرمر ازمیر 1403
فهرست عناوین

نمایشگاه سنگ ازمیر از ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ازمیر ترکیه برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی سنگ طبیعی و فناوری مرمریت یک رویداد جهانی مهم در بخش سنگ طبیعی است. این نمایشگاه در فوار ازمیر، بزرگترین و مدرن ترین مجموعه نمایشگاهی ترکیه برگزار میشود.

نمایشگاه مرمریت ازمیر ۲۰۲۴ شرکت‌های غرفه‌دار و متخصصان بخش صنعت سنگ ترکیه و کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد و اقلام ضروری در بخش سنگ طبیعی را معرفی می کند. این رویداد دارای بیش از ۱۱۰۰ شرکت نمایشگاهی از بیش از ۳۰ کشور در سراسر جهان است. این نمایشگاه ها شامل سنگ مرمریت، گرانیت، سنگ های تزئینی، بلوک، سیم الماس و ابزار بسته بندی است. علاوه بر این، شرکت کنندگان می توانند انتظار دیدن سنگ های مرمریت، مرمر، تراورتن، اره های گرانیتی، تجهیزات ساختمانی سنگین، ابزارهای بالابر، تجهیزات حمل و نقل مواد، ساینده ها، چسب های صنعتی، ابزارهای استخراج و پردازش سنگ، سوکت ها، اره های الماس، سنگ های پرداخت، و نشریات تجاری را در این نمایشگاه داشته باشند.

برنامه در نمایشگاه سنگ ازمیر ۲۰۲۴ به شما امکان می دهد دسته بندی محصولات را در نمایشگاه Marble Izmir مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود و همچنین شرکتی که به آن تعلق دارد را به سرعت پیدا کنید.

در حالی که ذخایر سنگ مرمر در ترکیه ۳۳ درصد از ذخایر سنگ مرمر در کل جهان را تشکیل می دهد، ترکیه با انواع مرمر خود توجه ها را به خود جلب می کند. ترکیه دارای ذخایر سنگ مرمر متشکل از بیش از ۱۲۰ رنگ و بیش از ۸۰ شکل مختلف است. معروف ترین انواع مرمر در بازارهای بین المللی عبارتند از: سوپرن، قرمز گیلاسی الازیغ، مشکی آکشهیر، مانیاس سفید، بیلجیک بژ، پوست ببر، تراورتن دنیزلی، مارون اژه، یاسی میلاس، جملیک دیاباس و شکر آفیون.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید