نمایشگاه سنگ دبی Middle 2023

نمایشگاه سنگ دبی Middle 2023

نمایشگاه سنگ دبی 2023
فهرست عناوین

نمایشگاه سنگ دبی خاورمیانه مربوط به صنایع سنگ ، سرامیک و مرمر می باشد این نمایشگاه در تاریخ ۴ الی ۷ دسامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ و در منطقه منا برگزار می شود.

این نمایشگاه هرساله در حال بهبود بخشیدن خود برای شرکت هرچه بیشتر خریداران و تامین کنندگان این صنعت می باشد. سال به سال معماران ، طراحان و سایر افراد متخصص صنعت در جستجوی آخرین محصولات سنگی، مرمری و سرامیکی و تکنولوژی و خدمات در این رویداد شرکت می کنند.

این نمایشگاه سنگ که رویدادی چندگانه است به همه تصمیم گیرندگان دسترسی به تولیدات و منابع خانگی و بین المللی، سخنرانی های زنده، کنفرانس و سمینارهای مرتبط را پیشنهاد می دهد. ویژگی آموزشی این رخداد، مدرک CPD را براساس آخرین تکنولوژی ها و متدهای صنعتی در زمینه سنگ و سرامیک ارائه می کند.

نمایشگاه سنگ Middle دبی اولین رویداد مربوط به صنعت سنگ و سرامیک در منطقه به شمار می‌رود. این نمایشگاه یک جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده، نیمه‌تمام و آخرین طرح‌ها و تکنولوژی‌ها فراهم کرده است، همچنین یک رویداد چندوجهی است که به طراحان، معماران، تصمیم گیرندگان، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان دسترسی بی‌مانندی می‌دهد که شامل نمایش زنده، فرصت‌هایی برای ایجاد ارتباط با دیگران، کنفرانس جامع و سمینار می‌شود.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید