هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان ۱۴۰۱

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان ۱۴۰۱

نمایشگاه تخصصی سنگ اصفهان 1401
فهرست عناوین

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان از ۲۴ آبان الی ۲۷ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۸ برگزار میشود. این نمایشگاه همه ساله متقاضیان زیادی به سمت خود جذب میکند. شرکت کنندگان، فعالان این حوزه آخرین دستاوردها و تجربه های خود را معرفی میکند.

فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه تولیدی مای تور از شرکت کنندگان این نمایشگاه هست که محصولات خود را (توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود) معرفی میکند. توری فایبرگلاس در صنایع مختلفی مانند صنعت سنگ و ساختمان، کاشی کاری، سرامیک کاری استفاده میشود. این توری ها ویژگی های بسیاری نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی دارد به همین دلیل طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگی ها آن میتوان به سبک بودن، قابل حمل بودن راحتتر، مقرون به صرفه بودن نام برد.

بازرگانی طهرانی تولید کننده و عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با برند مارامو هست که جز بهترین توری ها از نظر کیفیت است. توری مارامو دارای استاندارد اروپا است و مشخصه آن وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. تور فایبرگلاس معمولا دارای ابعاد، گرماژ و چشمه های مختلفی هست که این تنوع، باعث شده در صنعت های گوناگون کاربرد داشته باشد.

گروه تولیدی مای تور با تکیه بر تجربه متخصصین خود آماده مشاوره دادن جهت خرید توری فایبرگلاس است. از آنجایی که در بازار انواع مختلفی از این توری فایبرگلاس با برندهای متنوعی وجود دارد. برای تشخیص توری با کیفیت از بی کیفیت چند نکته حائز اهمیت است:

۱- از فروشنده با سابقه خرید کنید. توری فایبرگلاس در بسته بندی مناسب باشد.

۲- مشخصات توری خریداری شده بر روی بسته بندی با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد.

۳- حاوی برگه مشخصات فنی باشد.

تولیدی مای تور در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما مهمانان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما میتوانید با مراجعه به غرفه مای تور مشاوره بگیرید و اطلاعات مفیدی در زمینه تور فایبرگلاس کسب کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. امیر احمدی

    ممنون از اطلاع رسانی خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید