نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac)

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac)

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا 2022
فهرست عناوین

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) از ۰۵ الی ۰۸ مهر ۱۴۰۱ در شهر ورونا کشور ایتالیا برگزار می شود. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) از مهمترین و تخصصی ترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگ های طبیعی در جهان است. نمایشگاه Marmomac در یکی از بخش های اصلی ایتالیا در شهر بزرگ ورونا در شمال شرقی ایتالیا، در کنار رود آدیجه قرار دارد که در حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی برگزار می گردد. این نمایشگاه، رویداد بین المللی پیشرو برای ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است مدهای جدید سنگ به نمایش گذاشته میشود. این نمایشگاه محل ملاقات و تجمع تولید کنندگان سنگ مرمر، ماشین آلات و ابزار سنگ، طراحان، آرشیتکت ها و ساختمان سازان و معماران از سرار جهان میباشد.

در این نمایشگاه بزرگان و فعالان، اساتید دانشگاه ها، محققان و دانشجویان (دانشکده های معماری و حوزه اکتشافات معدن) این حوزه از سراسر دنیا گردهم می آیند و آخرین دستاوردهای خود را معرفی میکنند. این نمایشگاه صفر تا صد مسیر تامین و تولید، از مواد خام اولیه تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده ی صنعت سنگ، و گذشته از این ماشین آلات پردازش و فناوری های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و طراحی ها را به طور جامع و کامل توضیح و ارائه می کند. باتوجه توضیحات داده شده میتوان دریافت که نمایشگاه سنگ ورونا به دلیل کیفیت و کامل بودن جایگاه تجاری خاصی نزد تمامی بخش های صنعت سنگ دارد. همچنین بستری تاثیرگذار بر که تاجرانی که دنبال اطلاعات و اتفاقات روز دنیا در حوزه ی سنگ هستند با حضور در این نمایشگاه، میتوانند با شرکتها، فعالان و تولیدکنندگان آشنا شوند. ادعای این که، نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل است که بروزترین و مدرنترین تکنولوژی ها، عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای فعالان حوزه سنگ های مرمر از ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی می باشد. با توجه به سیستم یکپارچه خدماتی در این نمایشگاه تولید کنندگان و خریداران به راحتی همدیگر را یافته و هیات های متعدد خارجی و بازدیدکنندگان به راحتی از تمامی نوآوری های تکنیکی و خدماتی بازدید میکنند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

ماشین آلات و فن آوری ها: ماشین آلات و فن آوری در حوزه فرآوری سنگ ها شامل تمامی سازندگان ماشین آلات مخصوص برش و استخراج سنگ های مرمر و بلوک های گرانیتی که شامل ماشین آلات مرتبط با معادن، ماشین آلات در بخش برش بلوک ها، جرثقیل ها و تجهیزات بالابر، ماشین آلات برای پردازش نهایی مانند ماشین های پرداخت، ماشین های برش و ماشین آلات مرتبط با پردازش سطح است. گذشته از این، ماشین آلات و فن آوری برای دسته بندی های سنگ مرمر و گرانیت که حاوی لوازم جانبی، اجزا و قطعات یدکی تجهیزات و ماشین آلات و سایر محصولات مورد نیاز برای سنگ های طبیعی است را دربر میگیرد. هنر سنگ های قبر و برنزهای نمایشی. ماشین آلات و وسایل نقلیه بلند کردن و بالا بردن سنگ. تکنولوژی های بازسازی آثار باستانی

محصولات مصرفی برای پردازش سنگ های طبیعی

محصولات ساینده و سایشی برای سنگ های مرمر و گرانیت، ابزارهای مرتبط با الماس و مواد شیمیایی مورد استفاده برای ماکت سازی و تکمیل اسلب های سنگ های طبیعی. فعالان مصالح گرانیتی و مرمر در استخراج و فرآوری بلوک ها در تولید اسلب ها و جلا دادن رزین، تولید گرانول ها و سایر محصولات نهایی مانند کفپوش های سنگی، رویه های آشپزخانه های مرمری، پایه های دوش و سینک های مرمری فعالیت می کنند.

گروه بازرگانی طهرانی که تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست، همانند دیگر فعالان این حوزه در نمایشگاه ورونا در کنار بزرگان این صنف صعنتی حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با جدیدترین تکنووژی دنیا و ماشین آلات صنعتی مرتبط با حوزه سنگ اشنا شود و از تجربیات ایشان استفاده کند. حضور در این رویداد جهانی فرصتی است که هر فرد یا شرکتی که در این حوزه فعالیت میکند این فرصت را ازدست نمیدهد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید