چهاردهمین نمایشگاه سنگ ایران در نیم ور محلات

چهاردهمین نمایشگاه سنگ ایران در نیم ور محلات

نمایشگاه سنگ اصفهان محلات
فهرست عناوین

شهرستان نیم ور محلات پذیرای چهاردهمین نمایشگاه سنگ ایران (IRAN STONE TOWARDS GLOBAL MARKET) است. امسال مانند سالهای گذشته این نمایشگاه در محلات برپا می شود. این نمایشگاه سنگ از تاریخ ۱۹ مهر تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ و ساعت بازدید در این ایام از ۱۰:۳۰ شروع و ساعت ۱۹ پایان میپذیرد.

نمایشگاه سنگ یکی از صنایعی است که شرکت های بسیاری در آن مشارکت میکنند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش میگذارند. گروه بازرگانی مای تور همانند سالهای گذشته در این نمایشگاه شرکت میکند و محصولات مرتبط با صنعت سنگ و ساختمان را معرفی میکند. شرکت مای تور عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با بهترین کیفیت و استاندارد اروپا میباشد. این توری ها در صنایع مختلفی کاربرد دارد از جمله صنعت ساختمان و صنعت سنگ. از دیگر محصولات مرتبط با صنعت سنگ، رزین اپوکسی هست که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود.

شرکت مای تور مقدم شما بازدیدکنندگان محترم را گرامی میدارد. همچنین با بازدید از غرفه مای تور میتوانید اطلاعات مفیدی در زمینه محصولات مرتبط با صنعت سنگ کسب کنید. شرکت مای تور از معتبرترین شرکتها در زمینه تولید و عرضه توری فایبرگلاس با بهترین قیمت است که به سراسر کشور تور فایبرگلاس ارسال میکند. این شرکت با بهره مندی از متخصصین، مشاورهای لازم را به خریداران محصولات خود میدهد. از محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- توری فایبرگلاس پشت سنگ

۲- توری وکیوم کوپ

۳- توری بقچه کردن

۴- توری عایق کاری

۵- توری زیر گچی

۶- توری سیمانکاری

۷- توری قطعات پیش ساخته بتنی

۸- توری اپوکسی

۹- توری سنگ اسلب

۱۰- توری سنگ تایل

۱۱- رزین اپوکسی

این توری ها ابعاد، گرماژ و وزن های متفاوتی دارند که بسته به هرکدام از این خصوصیات کاربرد متنوعی در صنایع مختلف بخصوص صنعت سنگ پیدا میکنند. برای اینکه توری خوب و با کیفیت خریداری کنید بهتر است که فروشنده معتبر باشد و این محصول بسته بندی شده باشد و توضیحات مندرج بر روی بسته بندی تور فایبرگلاس مطابق با سفارش باشد. شرکت مای تور عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس مارامو با کیفیت عالی و در بسته بندی همراه با جزییات محصول ارائه میکند.

5/5 - (1 امتیاز)

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. احمدی

    🙂

دیدگاهتان را بنویسید