در روز دوم دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، حضور مردم نسبت به روز اول بیشتر و پر رنگتر است و هرچه به ساعات پایانی نزدیک میشویم مصرف کنندگان بیشتری وارد سالنها میشوند تا از نمایشگاه بازدید کنند. در این بین غرفه داران تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مفید در اختیار مصرف کنندگان بگذارند تا ارتباط موثرتری ایجاد کنند. هر چند زمان برگزاری نمایشگاه محدود هست اما استقبال خوبی از نمایشگاه میشود. هر غرفه مخاطب را با معرفی محصول و تکنولوژی خود جذب میکند و به تبادل اطلاعات میپردازند. هر گام، یک قدم علاقهمندان را به سمت نمایشگاه سنگ تهران نزدیکتر میکند؛ تابلوهای سالنها میتوانند راهنمایی باشند برای اینکه هر گروه از بازدیدکنندگان را به مقصد خود برسانند.
از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه سنگ تهران می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:
- طراحی و کیفیت مناسب غرفه سازی،
- حضور دیگر صنایع مرتبط
- معرفی و ارائه بهتر محصولات و تولیدات جدید
با توجه به روند اصلی معماری جهان در توجه به معماری پایدار، صنعت سنگ یکی از صنایع دوستدار محیط زیست و متناسب با اقلیم ایران است که امیدواریم با شناخت بهتر و نگاه متفاوت به ظرفیتهای عظیم این صنعت از طرف مصرف کنندگان و طراحان شاهد خلق آثاری فاخر و ماندگار باشیم.