۵ قطب‌ تولید سنگ اسلب در ایران + آدرس

۵ قطب‌ تولید سنگ اسلب در ایران + آدرس

قطب های تولید سنگ اسلب ایران
فهرست عناوین

امروزه شاهد رواج بیشتر استفاده از سنگ‌های اسلب در طراحی‌ها هستیم. میهن عزیز ما ایران دارای معادن بیمشار است. سنگ‌های ایرانی شهرت بین المللی دارند. با ما همراه باشید تا مناطقی را که بهتر است قطب تولید سنگ ایران بنامیم را به شما معرفی کنیم.

شما می‌توانید جهت خرید انواع سنگ اسلب به صورت مستقیم از کارخانجات سنگبری و یا از فعالان عمده که در بازارهای تخصصی سنگ فعالیت می‌کنند، سنگ‌های مورد نیاز پروژه خود را تهیه فرمایید. در فرآوری سنگ اسلب از توری پشت سنگ و رزین اپوکسی استفاده میشود.

۱٫ اصفهان؛ رتبه اول تولید سنگ اسلب


اگر سازنده هستد و در متراژ بالا سنگ خرید می‌کنید، حتما برای سفر به اصفهان برنامه‌ریزی کنید. بزرگ‌ترین قطب تولید سنگ ایران در اصفهان قرار دارد. شما می‌توانید در متراژ بالا و قیمت‌های رقابتی سنگ‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بزرگترین مرکز تولید سنگ اسلب ایران

جالب است بدانید شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان رتبه نخست تولید سنگ اسلب در ایران را دارد.

شهرک صنعتی رضوان شهر و دولت آباد هم از مراکز تولید سنگ در اصفهان هستند. اما تعداد اره‌هایی که در هر کدام از این دو شهرک قرار دارد، کمتر از انگشتان دست است.

آدرس شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان

۲٫ تهران؛ رتبه دوم تولید سنگ اسلب


رتبه دوم شهرک‌های تولید سنگ در ایران، متعلق به شهرک صنعتی شمس آباد است. البته در تهران شهرک‌های صنعتی دیگری نیز هستند که می‌توانید سنگ‌های مورد نیازتان را با قیمت خوب، مستقیما از کارخانه‌ها خریداری کنید.

شمس آباد دومین قطب سنگ اسلب

شهرک صنعتی شمس آباد

اگر در تهران هستید، بزرگ‌ترین مراکز تولید و فرآوری سنگ در نزدیکی فرودگاه امام خمینی با نام شهرک صنعتی شمس آباد قرار دارد. کارخانجات سنگبری فعال در شمس آباد از بهترین کارخانجات کشور هستند که با توجه به مشتریان خاص توجه ویژه‌ای به کیفیت دارند.

آدرس شهرک شمس آباد تهران

شهر سنگ؛ شهرری

قطب دیگر سنگ تهران در نزدیکی شهرستان ری (شهرری) است. با نام شهر سنگ قرار دارد.

بازار سنگ المپیک؛ غرب تهران

اگر دسترسی به مناطق قبلی برایتان دشوار است و ساکن غرب تهران هستید، می‌توانید به این بازار مراجعه فرمائید. بازار سنگ غرب که به بازار سنگ المپیک شهرت دارد. دسترسی آن از تمام نقاط تهران بسیار آسوده است. در این بازار می‌توانید سنگ دلخواه خود را به صورت آماده مشاهده و بارگیری نمایید.

بازار سنگ شرق تهران

در نهایت اگر ساکن شرق و یا شمال شرق تهران هستید، می‌توانید به بازار سنگ شرق مراجعه کنید. این بازار در اتوبان بابایی قرار دارد. سنگ‌های مورد نظر خود را با قیمت خوب و البته کیفیت مطابق با قیمت سنگ تهیه فرمایید.

۳٫ مشهد


در شهر مشهد تپه سلام بازار فروش سنگ است. کارخانجات فرآوری سنگ مشهد در این منطقه متمرکز هستند.

۴٫ یزد


در شهر یزد نیز کارخانجات سنگبری در دو منطقه زارچ و تفت متمرکز هستند.

۵٫ استان فارس؛ بزرگ‌ترین قطب تولید سنگ دهبید


سنگ دهبید از معروف‌ترین سنگ‌های ایرانی است. این سنگ در صفاشهر و آباده تولید می‌شوند. صفاشهر و آباده از شهر‌های استان فارس، نزدیکی شیراز هستند.

خرید توری مخصوص سنگ اسلب

گروه تولیدی بازرگانی MyTor.ir با دو دهه سابقه در حوزه فروش توری آماده قبول سفارشات شما مشتریان محترم است. جهت خرید توری سنگ اسلب کلیک کنید.

4.5/5 - (14 امتیاز)

این پست دارای 2 دیدگاه است

  1. حسین مختاری

    ممنون از توضیحات خوبتون
    مطالب خوبی دارید

  2. رضا ماهوش

    قطب سنگ ایران فقط محمود آباد

دیدگاهتان را بنویسید