چگونه سنگ ارزان قیمت با کیفیت بخریم؟

چگونه سنگ ارزان قیمت با کیفیت بخریم؟

چجوری سنگ ارزان قیمت بخریم
فهرست عناوین

سنگ ارزان را از کجا بخریم؟

برای خرید هر چیزی با قیمت مناسب، در ابتدا باید فروشنده مناسب پیدا کنید. برای پیدا کردن بهترین قیمت سنگ نما ارزان، بهتر است از کارخانجات سنگبری به صورت مستقیم خرید کنید. برای خرید سنگ تزئینی جهت پروژه‌های ساختمانی می‌بایست این سنگ‌ها را از تامین کنندگان معتبر تهیه کنید. در صورتی که دسترسی خوبی به این کارخانه‌ها ندارید، پیشنهاد می‌کنیم، از شرکت های فعال در زمینه تامین سنگ و حتی انبارهای فعال در این حوزه استفاده نمایید.

چگونه سنگ با کیفیت و ارزان را پیدا تشخیص دهیم؟

برای خرید سنگ ارزان قیمت پیشنهاد می‌شود سنگ مورد نظر را از لحاظ کیفی و جنسیت بررسی کنید. نکته حائز اهمیت این است که برخی افراد از سنگ های مشابه که دارای قیمت کمتری هستند استفاده می کنند. یا از سورت‌های ضعیف‌تر سنگ را به مشتری تحویل می‌دهند. این امر سودجویی در معامله است. ولی متاسفانه توسط افراد غیر معتبر و سودجو انجام می شود. لذا اکیداً توصیه می‌کنیم از شرکت‌ها، انبارداران و یا سنگبری‌های معتبر سنگ خریداری کنند.

مهم‌ترین عامل تعیین کیفیت و قیمت: مواد مصرفی!

 یکی دیگر از پارامترهای مهم در بهای تمام شده، مواد مصرفی در تولید سنگ است. همان‌طور که می‌دانید استحکام سنگ، مهم‌ترین عامل در کیفیت است. برای استحکام بخشی سنگ، از توری‌های فایبرگلاس استفاده می‌شود. ما در مجموعه مای تور (MyTOR.ir)، محصولات‌مان را از معتبرترین وارد کنندگان در حوزه توری مش فایبرگلاس و همچنین رزین اپوکسی تهیه می‌کنیم. با توجه به نیاز کارخانجات سنگبری، هدف ما تامین توری ارزان قیمت به منظور کاهش هزینه‌های تولیدی در کارخانجات سنگبری است. به واسطه محصولات دارای اصالت و اورجینال دو دهه است که همراه تولیدکنندگان و کارخانه‌ها هستیم.

سخن پایانی‌

 کلیه نیازهای خود را در حوزه تدارکات صنعتی و تامین مواد اولیه و محصولات مورد استفاده در تولید سنگ‌های تایل و سنگ اسلب و حتی محصولات مورد نیاز در تزئینات سنگ و سنگ‌های ابزاری را در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایند.

4.4/5 - (12 امتیاز)

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. رضا

    ممنون از اطلاع رسانی عالی و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید