مزایای استفاده از توری پشت سنگ

مزایای استفاده از توری پشت سنگ

مزایای استفاده از توری پشت سنگ
فهرست عناوین

توری پشت یک محصول پرطرفدار است که در پروژه های ساختمانی به ویژه در کارخانه های فرآوری سنگ استفاده می شود. نوعی توری تقویتی است که از نخ های فایبرگلاس بافته شده ساخته می شود. به دلیل ستفاده از اپوکسی به این محصول توری اپوکسی نیز میگویند. توری فایبر گلاس برای ایجاد استحکام و دوام بیشتر به سازه بنایی استفاده می شود. در این مقاله به مزایای استفاده از توری پشت در فرآوری سنگ می پردازیم.

افزایش استحکام و دوام

یکی از مزایای اولیه استفاده از توری پشت سنگ در فرآوری سنگ، افزایش استحکام و دوام است. توری فایبر گلاس ساختار سنگ را تقویت کرده و از ترک خوردن و شکستن آن جلوگیری می کند. این محصول به عنوان یک لایه پشتیبانی اضافی را فراهم می کند و ساختار را قوی تر و طولانی تر می کند.

پیشگیری از ترک خوردگی با توری اپوکسی

توری فایبر گلاس محصولی نوین در صنعت ساخت و ساز است که برای جلوگیری از ترک در سازه های بنایی وسنگهای تزیینی استفاده میشود. همانطور که ساختار به دلیل تغییرات دما یا ته نشین شدن منبسط و منقبض می شود، توری فایبر گلاس به توزیع یکنواخت تنش کمک می کند. بنابراین از ایجاد ترک هایی که می توانند یکپارچگی سازه را به خطر بیندازند، کمک می کند.

مقاومت در برابر عوامل محیطی

این محصول به دلیل اینکه ازخانواده توری فایبر گلاس است، در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، اشعه ماوراء بنفش و تغییرات دما مقاوم است. در طول زمان خوردگی یا تحلیل نمی‌رود، و آن را به یک کامپوزیت عالی برای استفاده در سازه های سنگی بالاخص در پشت سنگ تبدیل می‌کند.

نصب و نگهداری آسان توری پشت سنگ

توری فایبر گلاس به راحتی نصب می شود و به حداقل تعمیر و بازسازی و نگهداری نیاز دارد. در واقع بدون نیاز به ابزار و تجهیزات تخصصی به سرعت و به راحتی پشت سنگ نصب میشود. پس از نصب، نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد، مقرون به صرفه و سبک و حمل و نقل آن آسان است.

سخن آخر

توری پشت سنگ برای سنگهای ساختمانی مانند سنگ های مرمر، گرانیت، موزاییک و سرامیک و کاشی پرکاربرد است. معمولا در کارخانه های سنگبری استفاده میشود. استفاده از آن مزایای بی شماری از جمله افزایش استحکام و دوام، جلوگیری از ترک خوردگی، مقاومت در برابر عوامل محیطی و نصب و نگهداری آسان را به همراه دارد.

اگر قصد استفاده از توری فایبر گلاس را در پروژه ساخت و ساز بعدی خود دارید، با ما با شماره +۹۸۹۳۲۹۴۲۹۹۹۹ تماس بگیرید تا درباره نحوه سفارش آن اطلاعات تکمیلی را ارائه کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید