توری اپوکسی

توری اپوکسی

فهرست عناوین

استفاده گسترده از توری اپوکسی در صنایع مختلف باعث گردیده است که امروزه به یکی از پلیمرهای کاربردی در صنایع مختلف تبدیل گردد. توری اپوکسی که از الیاف نخ شیشه تولید می شود نیز با نیاز روز افزونی مواجه بوده است. در این قسمت می توانید انواع توری های مورد نیاز و قابل استفاده برای اپوکسی و رزین را مشاهده خواهید کرد.

توری اپوکسی ۴۵ گرمی

یکی از انواع توری اپوکسی شامل مش اپوکسی ۴۵ گرمی می باشد که بیشتر در مقاوم سازی کفپوش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در اجرای کفپوش های اپوکسی و کفپوش های پلی یورتان جهت بالا بردن مقاومت کششی کفپوش می بایست از یک ساختار مش با ضخامت کم استفاده نمود که علاوه بر ایجاد شبکه و بالا بردن استحکام موجب افزایش مصرف مواد اولیه اجرای کفپوش نیز نگردد. مناسب ترین توری مش فایبرگلاس برای این منظور، توری ۴۵ گرمی با چشمه های ۳ میلیمتر در ۳ میلیمتر می باشد.

مش اپوکسی ۶۵ گرمی

توری اپوکسی ۶۵ گرمی را نیز می توان نوعی دیگر از مش اپوکسی برشمرد که در صنعت سنگ بسیار پرکاربرد بوده و جهت استحکام بخشی به سنگ، توری فایبرگلاس را به وسیله رزین اپوکسی به پشت سنگ می چسبانند. با توجه به ترک های ذاتی سنگ ها در زمان استخراج، نیاز به مقاوم سازی و بالا بردن سلامت سنگ می باشد. برای این منظور از رزین های اپوکسی و گاها از رزین پلی استر برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده می شود. بهترین توری مش فایبرگلاس برای استحکام بخشی در فرآوری سنگ توری فایبرگلاس ۶۵ گرمی می باشد که با چشمه های ۳ در ۳ میلیمتر تولید می گردد.

توری رزین ۱۶۰ گرمی

توری اپوکسی ۱۶۰ گرمی که در کارخانجات سنگبری و جهت تزریق اپوکسی به داخل کوپ های سنگ بلوک استفاده می شود که این توری با توجه به وزن بالاتر و چشمه های بازتر فضایی را جهت حرکت اپوکسی در اطراف کوپ ایجاد می کند. برای برش سنگ های کوپ که ترک های باز دارند می بایست ابتدا اپوکسی به داخل ترک های کوپ تزریق شود که بهترین روش برای این کار وکیوم کردن کوپ و تزریق اپوکسی داخل ترک ها می باشد. مش توری فایبرگلاس ۵ در ۵ میلیمتری با گرماژ ۱۶۵ گرم بر سانتی متر مربع مناسب ترین انتخاب برای این مورد می باشد.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

مش های صنعتی پلیمری

مش های صنعتی پلیمری و فلزی امروزه جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف پیدا نموده اند. یکی از پرکاربردترین آن ها توری مش فایبرگلاس می باشد که با توجه به ساختار در صنایع مختلف مثل سنگ، ساختمان سازی، عایق کاری، گچ کاری، صنایع نفت و گاز و همچنین پتروشیمی بسیار پرکاربرد است. جهت آشنایی با کاربرد توری فایبرگلاس در گچکاری کلیک کنید.

از طرفی مش اپوکسی که همان مش فایبرگلاس با پوشش مخصوص می باشد، توجه داشته باشید ساختار مش فایبرگلاس از الیاف شیشه بافته شده تولید می گردد و جهت ایجاد استحکام برای آن و امکان استفاده از آن نیاز هست این توری که بسیار منعطف می باشد با پوشش رزینی آغشته گردد تا استحکام آن بالا رفته و امکان استفاده از آن فراهم گردد.

توجه داشته باشید انتخاب رزین مناسب و همخوان با چسب های اپوکسی امری مهم و تعیین کننده در کیفیت نهایی کار شما می باشد. مش اپوکسی در واقع توری فایبرگلاس با پوشش مناسب و همخوان با رزین های اپوکسی می باشد.

اطلاعات بیشتر درباره انواع مش اپوکسی و رزین اپوکسی را جهت سنگبری، اجرای کفپوش اپوکسی و عایق کاری می توانید از همکاران ما در مای تور تهیه فرمایید.

5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید