نمایشگاه سنگ اصفهان ۱۴۰۰ و حضور محصولات مارامو

نمایشگاه سنگ اصفهان ۱۴۰۰ و حضور محصولات مارامو

نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ اصفهان 1400
فهرست عناوین

پس از دو سال نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان دوباره آغاز شد. این نمایشگاه که هر ساله با حضور نمایندگانی از سراسر جهان برگزار می‌شد، از سال ۹۸ تا حالا به دلیل پاندمی کرونا برگزار نشده بود. در ادامه این با ما باشید تا گزارش روز اول این نمایشگاه و نمایندگان حاضر را بی تصاویر بیان کنیم.

کمی در مورد این رویداد


نمایشگاه سنگ اصفهان هر ساله بزرگ‌ترین رویداد برای فعالان این حوزه بوده است. بزرگان صنعت سنگ و صنایع وابسته آن در استان اصفهان که بزرگترین قطب تولید سنگ ایران عزیزمان است، گردهم می‌آیند. این نمایشگاه حتی میزبان نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، ترکیه و… است. پس از دو سال امسال باز هم این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است. برای بازدید از نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان می‌توانید از ۳ تا ۶ آذر (از ساعت ۱۰ تا ۱۸) به نمایشگاه بین المللی اصفهان تشریف ببرید.
معرفی بیشتر این نمایشگاه را در ویدئو زیر مشاهده نمایید.



نمایشگاه صنعت سنگ در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار شد. اما علاوه بر غرفه‌های حاضر داخل سالن، غرفه‌های زیادی نیر در فضای باز حضور داشتند. این غرفه‌ها که محل استقرار نمایندگانی در زمینه سنگ‌های کوپ بود. سنگ‌های کوپ بسیاری نیز در این فضا قرار داشت. در ویدئو زیر می‌توانید این غرفه‌ها و سنگ‌های کوپی که جل هر غرفه قرار دارد را مشاهده نمایید.

آدرس نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

اصفهان، سایت جدید نمایشگاهی اصفهان، سالن امیرکبیر

نمایندگان حاضر در نمایشگاه


۱٫ بازرگانی طهرانی با محصولات MYTOR (محصولات برند مارامو)

وب سایت مای تور به صورت تخصصی در فروش توری به سراسر ایران فعالیت می‌کند. توری یا مش فایبرگلاس یکی از مهم‌ترین نیازها در صنعت سنگ است. لذا ما در این نمایشگاه با غرفه بازرگانی طهرانی فقط محصولات برند مارامو را برای بازدیدکنندگان معرفی کردیم. در غرفه ما می‌توانید با انواع مش‌ فایبرگلاس، توری پشت سنگ، رنگ‌ها و اپوکسی‌های برند مارامو آشنا شوید.

حضور بازرگانی طهرانی در نمایشگاه سنگ 1400

مای تور در نمایشگاه

نمایشگاه سنگ اصفهان امسال با استقبال بی سابقه‌ای روبرو شد. استقبال سال‌های گذشته به مراتب از امسال ضعیف‌تر بود. نکته جالب توجه برای گروه خودمان، تعداد بالای بازدیدکنندگانی بودند که مارامو را میشناختند. همانطور که در بیشتر قسمت‌های مقالات مان هم گفته‌ایم، مزیت رقابتی ما در بازار توری و مش، فقط و فقط کیفیت بالای محصولات مارامو است. اگر شما هم از فعالان صنعت سنگ هستید، حتما به اهمیت کیفیت متریال مصرفی در فرآوری سنگ آگاه هستید. توری های مارامو سه خط رنگی روی آن وجود دارد. همین سه خط نشان دهنده این است که آن توری ساخت برند مارامو است. نکته دیگر در مورد این نمایشگاه دیدن توری های مارامو پشت سنگ‌های داخل نمایشگاه بود. بسیاری از سنگ‌های اسلبی که برای نمایش در غرفه‌های سنگبری‌ها قرار داشتند، توری مارامو پشت‌شان قرار داشت. رضایت مشتریان برای هر مجموعه‌ای باعث افتخار و مباهات است.

مسیر ورودی نمایشگاه تا غرفه ما



آدرس غرفه ما: سالن C غرفه ۱۶

۲٫ مجتمع سنگ عمادی

محصلات سنگی عمادی یکی از نمایندگان حاضر در این نمایشگاه است. نکته قابل توجه استفاده از محصولات ما برای سنگ‌های اسلب‌شان است. نماد سه خط روی توری ها نشان برند مارامو است.

سنگ اسلب اعتمادی

۳٫ مجتمع سنگ کوهی

کوهی استون

۴٫ گروه سنگ ایران (Iran Stone)

ایران استون

5. گوهر سنگ ثنایی

گوهر-سنگ-ثنایی

۶٫ شرکت هپکو

هپکو

۷٫ کارخانه صلصالی

صلصالی

۸٫ اطلس سنگ اسپادان

اطلس سنگ اسپادان

۹٫ شرکت هیراد شیمی دکاموند

شرکت هیراد شیمی دکاموند

۱۰٫ سنگبری یکتانو

سنگبری یکتانو

شما در این نمایشگاه حضور داشتید؟ 

در صورت تمایل می‌توانید کمی پایین تر نظر خود را در مورد این نمایشگاه با سایر کاربران در میان بگذارید.

4.5/5 - (12 امتیاز)

این پست دارای 3 دیدگاه است

  1. حمید هاشمی

    با تشکر از انعکاس اخبار نمایشگاه

  2. حمید هاشمی

    واقعا کیفیت اول توری ایران Maramo هست

دیدگاهتان را بنویسید