نمایشگاه ایران پلاست دوره هفدهم (۱۴۰۲)

نمایشگاه ایران پلاست دوره هفدهم (۱۴۰۲)

نمایشگاه ایران پلاست دوره هفدهم
فهرست عناوین

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود. این نمایشگاه ۱۶ دوره موفق را پشت سر گذاشته است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۲۶ الی ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ از ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد. قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است.

علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه ساز رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.

برگزار کننده: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

مجری برگزاری: شرکت میلاد مبتکر شرق

رویکردهای هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام شد

حمایت از تولید داخل و دانش بنیان ها با هدف ایجاد اشتغال و اقتصاد بازار پایدار

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ الی ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
فرید دوستی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در نشست هم اندیشی با اعضای تشکل ها، انجمن ها، اتحادیه و تعاونی های صنایع پلاستیک، مستربچ و کامپاند، همگن، ماشین ساز، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی، با کمترین ضریب ریسک پذیری خود به یکی از صنایع احیاگر نظام اقتصادی کشور در شرایط سخت و پیچیده تحریم تبدیل شده است و در این میان صنایع پایین دست و صنایع مرتبط در حوزه تولید ملی و ساخت داخل از سهمی موثر برخوردار بوده اند.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید