بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (عمران و معماری) مشهد ۱۴۰۲

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (عمران و معماری) مشهد ۱۴۰۲

نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد 1402
فهرست عناوین

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع سرمایشی گرمایشی (نیمسال اول) (۲۳ تا ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲) برگزار میشود. شرکت برگزار کننده شرکت میلاد مبتکر شرق میباشد. سالن های این نمایشگاه بین المللی مشهد: عطار، فردوسی و مفاخر است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همراه سایر مسوولان به ویژه فعالان حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این خصوص گفت: این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و با حضور ۱۱۰ شرکت از این استان و ۷۵ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، یزد، بیرجند، سمنان، قم، فارس، اردبیل و مازندران گشایش یافته است.

سعید سیفی افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سیفی خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع سرمایشی و گرمایشی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان و تولید مسکن از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است که دولت توسعه آن را با جدیت دنبال می‌کند.

یعقوبعلی نظری ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی در این صنعت تامین مصالح است. بنابراین این نمایشگاه با ارائه تولیدات جدید مبتنی بر مولفه‌هایی مانند ایمنی و کیفیت برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه محصولات جدیدی را ارائه کرده‌اند و امید است که سازندگان از این محصولات استفاده کنند و به نظر می‌رسد نمایشگاه تاثیرگذار بوده است و می‌تواند در صنعت ساخت مسکن موثر باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۵۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید