مزایای استفاده از توری پشت سنگ در سنگ های ساختمانی و تزیینی

مزایای استفاده از توری پشت سنگ در سنگ های ساختمانی و تزیینی

فهرست عناوین

مزایای توری پشت سنگ نسبت به توری فلزی به صورتی است که باعث شده است به طور گسترده در پروژه های ساختمانی به ویژه در فرآوری سنگ ساختمانی استفاده شود. یکی از مزیت های آن نسبت به توری فلزی نصب راحت و مقاومت مناسب است. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز محصولات جدید و تازه ای به بازار عرضه میشود که ویژگی ها و خصوصیات بیشتر و بهتری نسبت به محصول قدیمی تر دارد. در این مقاله مزایا و ویژگی توری پشت سنگ را توضیح میدهیم.

تقویت دوام و استحکام با توری پشت سنگ

توری پشت سنگ باعث افزایش استحکام ساختار سنگ های ساختمانی میشود. همچنین سنگ را در برابر عوامل خارجی مانند باد، باران و تغییرات دما مقاوم می کند. مش های موجود در توری فایبرگلاس از ترک خوردگی سنگ های تزیینی، دیوارهای گچکاری و سیمانکاری شده کمک می کند، توری فایبر گلاس می تواند به طور قابل توجهی طول عمر سازه را افزایش دهد.

پیشگیری از ترک و تقویت سازه

توری فایبرگلاس پشت سنگ محصولی نوین و محبوب در صنعت ساخت و ساز است زیرا سبک وزن و حمل آن آسان است. هنگامی که به پشت سنگ های فرآوری شده نصب می شود، به عنوان یک عامل تقویت کننده از ایجاد ترک در سطح سنگ جلوگیری می کند. همچنین به توزیع یکنواخت فشار و تنش های احتمالی در سرتاسر سنگ کمک می کند و استحکام و پایداری کلی آن را افزایش می دهد.

برای دریافت مشاوره خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید

توری پشت سنگ، محصولی مقرون به صرفه

استفاده از مش فایبرگلاس در سنگ های تزیینی راه حلی مقرون به صرفه در مقایسه با توری فلزی و گالوانیزه است. وزن و نصب آن آسان است و در نتیجه هزینه نیروی کار کمتر می شود. علاوه بر این، توری فایبر گلاس پشت سنگ بادوام و ماندگار است که نیاز به تعمیر و نگهداری و هزینه های تعمیر را در طول زمان کاهش می دهد.

آیا علاقه مند به استفاده از مش فایبرگلاس برای پروژه ساختمانی خود هستید؟ با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۲۹۴۲۹۹۹۹ تا در مورد انواع مش فایبرگلاس سفارشی ما و اینکه چگونه آنها می توانند برای پروژه شما مفید باشند، بیشتر بدانید.

نگه داری و نصب آسان توری پشت سنگ

این توری به راحتی به پشت سنگ نصب می شود و بنابراین محصولی کاربردی برای پیمانکاران به شمار میرود. می توان آن را به اندازه برش داد و با رزین اپوکسی بر سطح پشتی سنگ نصب کرد که نیاز به حداقل تجهیزات و نیروی کار دارد. علاوه بر این، توری پشت سنگ به راحتی قابل نگهداری است، زیرا نیازی به تمیز کردن یا نگهداری خاصی ندارد.

کاربرد گسترده مش فایبرگلاس

مش فایبرگلاس کاربردهای مختلف دارد. به جز استفاده در سنگ های تزیینی، در عایقکاری و آببندی، سیمانکاری، وال پست ها، کاشی موزاییک کاری، در صنایع نفت و پتروشیمی و خودروسازی نیز کاربرد دارد. معمولاً در سنگ ساختمانی مانند سنگ هتی مرمر و گرانیت استفاده می شود، اما می توان آن را در ساخت دیوارهای خشک، گچ کاری و بتن نیز استفاده کرد.

حرف آخر

توری پشت سنگ از خانواده مش فایبرگلاس است. یکی از خصوصیات این توری، جلوگیری از تکه تکه شدن سنگهایی نظیر مرمر و گرانیت است. توری پشت سنگ به دلیل مزایای بی شماری از جمله افزایش دوام و استحکام، جلوگیری از ترک خوردگی، مقرون به صرفه بودن، سهولت نصب و نگهداری و کاربرد همه جانبه، محصولی عالی در فرآوری سنگ تزیینی است. اگر پیمانکار یا صاحب خانه هستید، استفاده از مش فایبر گلاس می تواند راه حلی عالی برای بهبود استحکام و دوام سازه شما باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید