پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

فهرست عناوین

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

نمايشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي‌گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را معرفي نمايند.

همانگونه که مستحضرید با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف ، با شکوه تر از گذشته برگزار شود. افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

شرایط اقتصادی کشور در سال های گذشته به گونه ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامه به خوبی احساس می شود.

ایجاد تلاطم های اقتصادی، تحریم های ظالمانه و وقوع منازعات بین المللی باعث شده لزوم ارتقا جایگاه صنعت مالی کشور بیش از گذشته موردنظر قرارگیرد.

از این رو گردهمایی سالانه اهالی بازار، دست اند کاران ، مدیران و علاقه مندان این حوزه در قالب نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به یک رسم دیرین و نام آشنا تبدیل شده است.

به حول و قوه الهی نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به ایستگاه پانزدهم خود رسیده است.

حضور منطقی سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه در کنار هم توانسته نمایشگاهی غنی و پر محتوا در ادوار گذشته آن بوجود آورد و زمینه های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه ها، افزایش دانش و بینش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را به ارمغان آورد.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید