فروش مش فایبرگلاس

فروش مش فایبرگلاس

فروش مش فایبرگلاس
فهرست عناوین

مش فایبرگلاس با کد اختصاری ™ARFM کامپوزیتی از الیاف شیشه برای افزایش مقاومت در برابر مواد قلیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مش فایبرگلاس برای مقاوم سازی ساختمان ها در قسمت هایی مثل وال پست به عنوان وال مش، عایق بندی پشت بام، آب بندی استخرها، سازه بتنی و محیط های قلیایی استفاده میشود. مش فایبرگلاس یک نوع توری نوین است که دارای ویژگی‌های همچون انعطاف پذیری، چسبندگی مناسب، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر محیط قلیایی و بازی بتن و سیمان و … می‌باشد.

 

فروش مش فایبرگلاس

همانطور که گفته شد مش فایبرگلاس AR، نوعی توری یا شبکه الیافی coat شده با مواد مقاوم به قلیا است که محصولی نوین در ساختمان سازی در محیط های قلیایی و در برابر واکنش‌های شیمیایی جز دسته انواع مش FRP می باشد. FRPها، از الیاف شیشه و رزین ویژه ساخته میشود، دارای وزن ها و چشمه‌های متنوع، می باشد. بنابراین، انواع مش‌ فایبرگلاس AR در بازار باتوجه به کاربرد تنوع زیادی دارد.

مش فایبرگلاس AR، با انواع کاربردها در محیط‌ و سازه های گوناگون، ساختار فیزیکی و مکانیکی خود را حفظ و بدون آسیب دیدگی، در طولانی مدت به عملکرد خود ادامه می‌دهد. مش فایبرگلاس AR محصول نوینی است که مقابل کشش، فشار، حرارت، رطوبت، فرسودگی و… دوام بسیار بالایی دارد. از ویژگی های آن میتوان به ضد آب، نسوز و مقاوم در برابر جریانات الکتریکی اشاره کرد. همچنین، با مواد چسبنده مثل پلاسترهای سیمانی، پلاستر های گچی و با چسب ها و رزین‌هایی مانند رزین اپوکسی، وینیل استر، پلی استر و… سازگاری دارد به طوریکه به وسیله این رزین ها به راحتی قابل نصب یا اجرا میباشود. توری فایبرگلاس مقاوم به قلیا،  سبک وزن و منعطف است. درنتیجه، می‌تواند به انواع سازه ها با سطحهای محتلف حتی با هر شکل هندسی مختلف پوشش دهد.

مش فایبرگلاس مقاوم در برابر قلیا، با داشتن مشخصات مکانیکی و منحصر به فرد، در صنایع ساختمان سازی مخصوصا در ترمیم، تعمیر و مقاوم سازی سازه، کاربرد دارد. برای مرمت ترک، بازسازی دیوارهای گچی، گچکاری و سیمانکاری، تقویت استحکام سنگ نمای ساختمان، عایقکاری و آب بندی انواع سازه‌های آبی مثل استخر، منبع های آب و سطوع در معرض رطوبت، اجرای وال مش فایبرگلاس و… میتوان از مش فایبرگلاس AR استفاده کرد. در ادامه، در مورد کاربرد مش فایبرگلاس AR در محیط های مختلف توضیح داده شده است.

اجرای وال مش فایبرگلاس

وال مش یا وال پست مش فایبرگلاس، به منظور مهار و کنترل بهتر دیوارهای غیرسازه‌ای کاربرد دارد. امروزه مش فایبرگلاس جزء کاربردی انواع وال پست، محصولی جایگزین مهارکننده های فلزی قائم و افقی و میلگرد بستر در وال پست‌های قدیمی است. چراکه به تنهایی عملکرد بهتر دارد. مش فایبرگلاس مقاوم در برابر قلیا در وال مش یا وال پست مش فایبرگلاس جدید، علاوه بر کنترل اجزای تشکیل دهنده دیوار، با یکپارچه کردن سطح دیوارها از ترک خوردگی جلوگیری می‌کند. مزیت مش فایبرگلاس نسبت به وال پست فلزی، مقرون به صرفه و کارو آمد بودن آن است.

ترک گیری با مش فایبرگلاس

ساختار الیاف شیشه مقاوم در برابر قلیا، نسبت به فولاد از قدرت کششی و چسبندگی بالاتری برخوردار است. بنابراین ترمیم ترک دیوار موجب میشود که ترک را محکم نگه‌داشته شود و ترک دیوار بیشتر نشود. مش فایبرگلاس AR را می‌تواند در سطوح سازه های مختلف، متریالی تقویت کننده است که میتواند از ترک خوردن سطوحی که احتمال ترک و شکاف خوردن داشته باشد جلوگیری کند.

افزایش استحکام گچکاری و سیمانکاری

مش فایبرگلاس در افزایش مقاومت گچکاری و سیمانکاری دیوار، مثل یک کلاف نگه‌دارنده یا مهارکننده گچ یا سیمان رفتار میکند. همچنین سازه را از ترک‌های ناشی از انقباض و جمع شدگی ملات در حین خشک شدن، نفوذ رطوبت، عوامل محیطی مخرب و… مقاوم و با دوام میکند. باتوجه به مطالب گفته شده، مش فایبرگلاس در افزایش استحکام گچکاری و سیمانکاری، طول عمر نقش زیادی دارد و هزینه تعمیر و نگه‌داری را در طول زمان بسیار کاهش می‌دهد.

تقویت سنگ نما و تزیینی ساختمان

سنگ نما و سنگ تزیینی، از اجزای ساختمان است که با گذر زمان نیاز به مرمت دارد. افزایش دوام پشت سنگ با مش فایبرگلاس امکانپذیر است و باعث میشود تا از وقوع شکستگی، ترک و دیگر آسیب‌های ناشی از رطوبت و عوامل محیطی مخرب جلوگیری شود. به جز موارد گفته شده، وجود شبکه الیافی در پشت سنگ، باعث میشود تا مش به ملات پشت بهتر بچسبد و از جداشدن آن در طول زمان، جلوگیری می‌کند.

عایقکاری و آب بندی با مش فایبرگلاس

مش فایبرگلاس AR، ضد رطوبت و مقاوم در محیط های قلیایی و واکنش‌های شیمیایی است. بدین منظور، مش فایبرگلاس در عایقکاری و آب بندی استخر و دیگرسازه‌های آبی و سطوح در معرض رطوبت، کارایی بالایی به عنوان یک عایق رطوبتی آب بند دارد . این شبکه الیاف از نفوذ آب به داخل ساختار سازه جلوگیری می‌کند.

تقویت قطعات پیش ساخته با مش فایبرگلاس

توری فایبرگلاس یا شبکه الیافی مقاوم در برابر قلیا، به منظور تقویت قطعات پیش ساخته بتنی، باعث افزایش مقاومت کششی، فشاری و همچنین افزایش مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، ترک خوردگی و… میشود. از مش فایبر گلاس AR در تولید قطعات پیش ساخته برای افزایش عمر مفید قطعه استفاده میشود.

انواع مش فایبرگلاس AR، کدام است؟

انتخاب مش فایبرگلاس AR مناسب یکی از موضوعات مهمی است که باید در هنگام خرید مش فایبرگلاس AR، مشخصات آن را در نظر داشته باشید. سایز چشمه، وزن الیاف شیشه هنگام تولید و استفاده در شبکه الیافی، در مشخصات آن تاثیر بسیار زیادی میگذارد. مش فایبرگلاس با چشمه‌های ۳*۳ ، ۴*۴ ، ۵*۵ ، ۸*۸ ، ۱۰*۱۰ از مش‌های فایبرگلاس AR رایج بازار هستند. علاوه بر سایز چشمه ها، مش فایبرگلاس AR را براساس وزن نیز میتان طبقه بندی کرد که باتوجه به کیفیت توری، این وزن ها متنوع است. این وزن ها ۱۱۰ گرم، ۱۲۵ گرم، ۱۴۵ گرم و ۲۰۰ گرمی از وزن های مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا  شناخته در بازار هستند که عمدتا متناسب با هر یک از ابعاد چشمه های ذکر شده می باشند. با این تفاسیر تنوع زیاد مش فایبرگلاس، این توری ها از نظر شکل، ابعاد و وزن با تنوع بیشتری قابل خرید است. مهم ترین موضوعی که در هنگام خرید مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا میبایست در نظر گرفت، کاربرد آن است. برای مثال، باتوجه به به سازه مورد نیاز، مش فایبرگلاس ۷۵ گرمی گزینه مناسب تری نسبت به توری ۱۰۰ گرمی باشد. در ادامه به برخی از انواع کاربرد مش فایبرگلاس متناسب با وزن آن، جهت آشنایی بیشتر، توضیح داده شده است:

  • در صورتی که نیاز به استفاده از مش فایبرگلاس برای تقویت سنگ های ساختمانی و تزئینی در نمای داخلی و خارجی دارید، بهتر است که از مش ۷۵ گرمی استفاده کنید.
  • برای انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ های اپوکسی، توری های ۱۱۰ گرمی را میتوان استفاده کرد.
  • برای استفاده از مش مناسب در سنگ های نما، لازم است که از مش ۱۲۵ گرمی استفاده کنید. این توری ها دوام بیشتری به عنوان توری های پشت سنگ دارند.
  • برای افزایش استحکام و سنگ هایی مثل مرمر و گرانیت، از توری های ۱۴۵ گرمی استفاده شود.

قیمت مش فایبر گلاس AR چقدر است؟

یکی از سوالات رایج توری و مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا تعیین قیمت هر متربع مربع مش فایبر گلاس AR است. برای تعیین قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع ساختار مش فایبر گلاس، کیفیت مواد اولیه برای تولید توری مش فایبرگلاس، گرماژ آن از عوامل تعیین قیمت است. بدیهی است که هر چقدر وزن و گرماژ مش فایبرگلاس مقاوم در برابر قلیا افزایش پیدا کند، قیمت مش نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای خرید مش فایبرگلاس با کیفیت میتوان از شرکتهای معتبر که سابق زیادی در فروش توری فایبرگلاس دارد مراجعه کنید. بازرگانی طهرانی با بیش از ۲۰ سال سابقه توزیع و عرضه توری فایبر گلاس در سراسر کشور یکی از شرکتهای معتبر در این زمینه است. همچنین میتوانید برای مشاوره تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید