توری فایبر گلاس
توری فایبر گلاس

توری فایبر گلاس

_______________________

توری فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه است. توری فایبرگلاس ضد آب و نسوز است. مقاومت کششی و خمشی بالایی نسبت به توری فلزی دارد و از ترک خوردگی دیوار گچی یا سیمانی جلوگیری میکند. همچنین به منظور افزایش استحکام و یکپارچه نمودن بتن، ملات، گچ کاری وال پست استفاده میشود. مش فایبرگلاس در پشت سنگ های ساختمانی همراه باچسب  رزین اپوکسی برای افزایش استحکام سنگ استفاده میشود.

توری جهت فراوری سنگ‌های طبیعی

معرفی انواع توری فایبرگلاس

کاربرد توری فایبر گلاس

_______________________

کاربرد توری فایبرگلاس در صنعت ساختمان سازی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و رقابتی مثل افزایش استحکام سنگ تزیینی، گچکاری و سمانکاری که دارد، بسیار گسترده است. از جمله کاربردهای آن:

  • درگچکاری و سیمانکاری دیوار و بتن
  • جایگزین نبشی و میله گرد در وال پست ها
  • تقویت وال پست دیوار ساختمان ها با عنوان وال مش
  • تقویت و تثبیت نمودن آب بندی و عایق کاری استخر، مخازن و….
  • عایق کاری و آببندی کف و دیوار استخرها و پشت بام ها، مخازن و…
  • تقویت و افزایش استحکام سنگ های تزیینی، کاشی، سرامیک و موزاییک

ویژگی توری فایبرگلاس

________________________

  1. عدم جذب رطوبت
  2. انعطاف پذیری بالا
  3. جایگزین توری فلزی
  4. دچار پوسیدگی نمی شود
  5. دارای ابعاد و گرماژهای مختلف
  6. طول عمر بالاتر نسبت به توری فلزی
  7. وزن توری فایبر گلاس سبک، حمل و نقل آن آسان و نصب آسان
  8. دارای چشمه و روزنه هایی با فواصل مختلف متناسب با هر سازه
  9. مناسب برای انواع مصالح ساختمانی مثل سنگ، کاشی و سرامیک

جدول انواع توری فایبر گلاس براساس وزن و اندازه

انواع توری فایبر گلاسوزنسایز چشمه
 توری مش فایبرگلاس ۴۵ گرمی۴۵ گرم۴ * ۴
توری فایبرگلاس ۷۵ گرمی۷۵ گرم۷ * ۹
توری مش ۶۰ گرمی۶۰ گرم۲ * ۱
توری فایبرگلاس با عرض ۱۵۰ سانتی متر۶۰ گرمی۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۱۶۰ سانت۶۰ گرم۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۱۶۰ سانت۶۵ گرمی۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۱۷۰ سانت۶۰ گرمی۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۱۸۰ سانت۶۰ گرمی۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۱۹۰ سانت۶۰ گرمی۳ * ۳
توری فایبرگلاس با عرض ۲ متر۶۰ گرمی۳ * ۳
تولید توری فایبرگلاس
توری فایبرگلاس عایق رطوبتی
بسته بندی توری فایبرگلاس

از مش فایبرگلاس برای سطوح بتنی و سیمانی استخرها و مخازن و بالکن ها به منظور آب بندی استفاده میشود. همچنین برای ایجاد سطحی یکنواخت بدون ترک و یک پارچه (مانند یک دیگ دوجداره) از این توری استفاده میشود.

توری فایبر گلاس برای سطوح گچی به منظور جلوگیری از ترک خوردن و یا در قسمت هایی که درز برای ایجاد سطحی یکنواخت کاربرد دارد.

یکی دیگر از کابردهای آن به عنوان توری پشت سنگ شناخته میشود که برای مسلح و یک پارچه نمودن سنگ ها که به مرور زمان دچار ترک خوردگی و جداشدگی نشوند، است.

از توری فایبرگلاس برای ترمیم ترک ها و درزهای بتن و سیمان و یا ایزوگام، آسفالت و … استفاده میشود. در رزین های کف مانند اپوکسی و پلی یورتان بخصوص در محل درزهای کف ( محل کاترزنی شده در بتن لیسه ای و یا درزهای سرامیک و موزاییک و … ) کاربرد دارد.

توری پشت سنگ یا توری اپوکسی

_______________________

توری پشت سنگ از جنس فایبرگلاس است. مش های این توری به صورت تار و پود است. برای افزایش استحکام سنگ ها و جهت جلوگیری از خورد شدن و تکه تکه شدن سنگهایی مثل مرمر و گرانیت و سنگ های اسلب استفاده میشود.

بسته بندی

توری فایبرگلاس دارای ابعاد و چشمه های مختلفی مثب ۳*۳، ۴*۴، ۵*۵ ، ۸*۸ و ۱۰*۱۰ میلیمتر مربع و با وزن های متنوعی مانند ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۴۵ و ۲۰۰ گرم تولید می‌شود. جهت سفارش و خرید توری فایبر گلاس میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

یکی از مزایای مارامو ارائه انواع این توری مثل توری پشت سنگ، توری سنگ بری، توری اسلب، توری تایل، توری وکیوم، توری بقچه کردن و توری سنگ کوپ است.

مش فایبر گلاس ترک گیر چیست؟

ترک هایی که روی سطوح بتن و فضاهای مختلف دیگر می توانند مشکلات زیادی ایجاد کنند. معمولا ترک ها در اثر زلزله و ارتعاشات ایجاد میشوند. مش فایبر گلاس ترک گیر باتوجه به ساختار خاص و مشخصات فیزیکی می تواند برای رفع ترک ها استفاده شود. توری فایبر گلاس ترک گیر مزایایی مثل مقاومت بالا در برابر محیط های قلیایی، شرایط جوی، رطوبت، کاهش یا افزایش شدید دما دارد. درنتیجه، می تواند جهت جلوگیری از ترک های بیشتر در سزه ها استفاده شود.

فروش توری فایبرگلاس در تهران

همانطور که اشاره شد شرکتهای متعددی توری فایبرگلاس در تهران یا شهرهای مختلف کشور میفروشند. وب سایت ولنتینو نیز در زمینه فروش توری فایبر گلاس در تهران و همچنین دیگر شهرها فعالیت میکند و مشتریان بسیاری در اقصی نقاط کشور دارد. بنابراین میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید توری فایبرگلاس کنید و یا از تجارب مشاوران ما بهره مند شوید.

نحوه نصب توری فایبر گلاس

۱- ابتدا سطح کار تمیز و عاری از هرگونه آلودگی شود. برای این منظور عواملی مثل لکه های روغن، مواد ارگانیک و گرد و غبار و سطوح ناصف باید توسط ماشین سنگ زنی پاک و تراشیده شود.

۲- سپس ملات تقویت کننده آماده شده مثل رزین اپوکسی توسط ماله به طور یکنواخت روی سطح (توجه داشته باشید میزان رزین مصرفی نه خیلی کم که توری نچسبد و نه خیلی زیاد که به راحتی توری جدا شود) پخش شود.

۳- در مرحله بعدی توری فایبرگلاس را بر روی سطح پهن شود و با استفاده از یک ماله فلزی از مرکز به سمت لبه توری آن را صاف کنید.

۴- توری که به درستی نصب شده است نباید به راحتی قابل رویت باشد و به طور کامل در ملات جاسازی شود. درنظر داشته باشید که توری فایبرگلاس را به اندازه ای که سطح سنگ را بپوشاند برش دهید و نیازی نیست تمام گوشه های سطح را دربربگیرد.

قیمت توری فایبرگلاس

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاع از قیمت توری فایبرگلاس با مشاوران ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید توری فایبرگلاس مناسب با پروژه خود را دریافت کنید. توری فایبر گلاس ولنتینو دارای استاندارد اروپا هست و در بسته بندی مناسب با برگه مشخصات مناسب با توری فایبر گلاس عرضه میشود.

قیمت توری فایبر گلاس دلیل نوسان قیمت بازار تغییر میکند بنابراین بهتر است که قبل از سفارش مشاوره بگیرید تا توری مناسب با پروژه خریداری کنید. برای نصب توری فایبر گلاس به پشت سنگ، به رزین اپوکسی نیاز است.

سوالات متداول

از توری فایبر گلاس برای سنگ تزیینی استفاده میشه؟

بله، از توری فایبرگلاس برای تقویت سنگ های تزیینی و نمای ساختمان استفاده میشه.

توری فایبرگلاس از چی ساخته شده؟

توری مش فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه هست.

آیا توری فایبرگلاس منعطف است؟

بله، توری فایبرگلاس نه تنها منعطف پذیر هست، بلکه نسوز و ضد آب هم هست.